8 MOTIVE CA SĂ PARTICIPI LA CONFERINȚE DE BUSINESS – Toate te vor ajuta în dezvoltarea ta profesională

foto networkingÎn zilele noastre sunt o multitudine de modalități online de a învăța și de a-ți îmbunătăți abilitățile: webinarii, blog-uri, podcasturi, video. De ce să îți consumi timpul și să cheltuiești bani pentru participarea la conferințe? Deoarece conferințele reprezintă oportunități unice de învățare, de dezvoltare a carierei și de networking.

Participanții la conferințe sunt interesați, în principal, de temele dezbatute și de interacțiunea cu ceilalți participanți, considerând că astfel de evenimente reprezintă ocazii bune de a cunoaște noi persoane și de a-și extinde rețeaua profesională.

Participarea la conferințe vă poate facilita contactul cu persoane la care nu aveți acces în mod obișnuit. Marile companii nu mai dezvaluie pe website-urile lor numele persoanelor din echipa, așa cum o fac cu mândrie micile companii, iar mai departe de o adresa de office și un telefon general este foarte dificil de ajuns. Cu ocazia unei conferințe poți să stabilești un prim contact cu persoane din top managementul companiilor sau persoane relevante pentru business-ul tău, precum și personalități publice.

Așadar, de ce să participi la conferințe de business?

1.  Temele dezbătute sunt de interes pentru activitatea pe care o desfășori și te ajută să fii la curent cu ultimele noutăți din industria ta;

2. Avem tendința să credem că prin web totul este la dispoziția noastră. Dar, în realitate, este o cantitate imensă de informații la care totuși nu avem acces. Ideile și abordările noi obținute la conferința pot îmbunătății eficiența activității tale;

3. Evenimentele live te scot din zona ta de confort, ceea ce te ajută să ieși și din vechiul mod de a gândi și să identifici soluții noi de business;

4. Speakerii pot fi inspiraționali pentru tine și te pot motiva într-o anume direcție;

5. Ai ocazia să contactezi speakerii: persoane publice sau directori ai marilor companii, factori decizionali sau generatori de trenduri, pentru că aici nu există secretare/asistente care să filtreze mesajele;

6. Poți întâlni persoane din public care sunt în cautarea serviciilor sau produselor pe care tu le oferi și astfel ai ocazia sa stabiliești o a doua întâlnire;

7. Poti pune întrebări în timpul conferințelor, fie ca să îți clarifici anumite aspecte sau doar ca să te faci remarcat (cu condiția ca întrebarea ta să fie de impact, să fie legată de domeniul tău de activitate și să te prezinț pe tine și compania ta);

8. Poți să distribui mai departe colegilor tăi informațiile și ideile obținute în timpul conferinței, contribuind la eficiența întregii echipe; Mai mult, poți să pomovezi pe rețelele sociale statusul tău utilizând hashtag-ul conferinței și să faci evenimentul cunoscut clienților companiei și partenerilor de afaceri.

Dacă ți-a plăcut articolul te așteptam la conferințele viitoare organizate de noi.

Ca să poți fi la curent cu alte evenimente pe care nu ți-ai dori să le ratezi, te invităm să te abonezi la newsletter-ul nostru


Următoarea Conferință are loc pe 12 octombrie, la București

“Creativitatea în business- Noul concept antreprenorial”

Află cine sunt speakerii, ce se discută și cum poți avea acces.

banner3

Ultimele Conferințe B2B organizate de noi, în diverse domenii de activitate le poti găsi accesand linkul de mai jos.

https://concordcom.ro/evenimente/

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.