Concord Communication a asigurat managementul acestui eveniment
DESFASURARE CONFERINTA
APARITII IN PRESA
Intermodal-logistic.ro: Conferința IFS – Producție, Logistică, Import, Retail
Index-stiri.ro: A doua editie a conferintei IFS, pe 27 mai
Industriacarnii.ro: Peste 200 de companii sunt asteptate la Conferinta IFS
Intermodal-logistic.ro:Cele mai noi modificari privind IFS Logistics se vor aplica din septembrie 2014 in domeniile alimentar si nealimentar
Industriacarnii.ro: Noi standarde IFS de la 1 septembrie 2014
Retail-fmcg.ro: Reglementările specifice pentru certificarea unui Sistem de Management al Siguranței Alimentului și cum ajută acesta companiile
Peste 200 de companii sunt asteptate sa participe la cea de a doua editie a Conferintei IFS – PRODUCTIE, LOGISTICA, IMPORT, RETAIL
Implementarea Standardelor IFS pe tot lantul de productie si distributie
Evenimentul va avea loc pe data de 27 Mai, la Bucuresti si se adreseaza producatorilor, comerciantilor si furnizorii de servicii de depozitare si transport, atat pentru produse alimentare, cat si pentru produse nealimentare. Implementarea standardelor IFS pe tot lantul de productie si distributie a bunurilor de larg consum, alimentare si nealimentare, conduce la cresterea afacerilor si asigurarea sigurantei produselor. De aceea, tema aleasa reprezinta una cu impact major pentru companii.
Participantii vor avea oportunitatea de a afla cele mai noi informatii cu privire la certificarile IFS si noile norme care vor intra in vigoare din septembrie anul acesta dar si despre:
* Actualizarea standardului IFS Food v. 6;
* Principalele cerinte ale standardului IFS Logistics 2.1 din punctul de vedere al marilor retaileri;
* Principalele cerinte ale noului standard IFS Food Store
* Cerinte ale noului standard IFS Food Global Markets dedicat producatorilor mici si medii din industria alimentara;
* Cerinte ale standardului IFS HPC (Household and Personal Care);
* Studiu de caz: Cum au ajutat standardele IFS ca producatorii polonezi sa devina unii dintre cei mai activi exportatori ai Europei;
* Abordarea MADR privind sprijinul acordat producatorilor si exportatorilor din Romania.
Din partea IFS au confirmat participarea in calitate de speakeri Stephan Tromp, IFS Management GmbH si Marek Marzec, IFS Management CEE. Conferinta va ofera posibilitatea interactivitatii cu principalii actori din domeniu, in cadrul meselor rotunde, pe teme specifice de interes, care se vor desfasura in a doua parte a evenimentului.
AGENDA
09:00–10:00 Inregistrare participanti Welcome coffee
10:00–10:30 Dezvoltarea produselor IFS, IFS Global Markets,noul standard IFS – Stephan Tromp,IFS Management GmbH
10:30–11:30 Abordarea organismelor de certificare privind noile standarde IFS
11.30 – 11.45 Abordarea MADR privind sprijinul acordat producătorilor si exportatorilor din Romania
11:45–12:00 Cum au ajutat standardele IFS ca producatorii polonezi sa devina unii dintre cei mai activi exportatori ai Europei – Marek Marzec, IFS ManagementCEE
12.00-12.30 Pauza de cafea
12:30 –13:00 Principalele cerinte ale standardului IFS Logistics 2.1 din punctul de vedere al marilor retaileri
13:00 –13:30 Evaluarea proiectului de cursuri IFS oferite in mod gratuit de IFS Management GmbH, proiecte cursuri IFS pentru anul 2014 – Ionut Nache, INAQ Consulting; Mihaela Ardeleanu, IFS Lead Auditor
13:30 –14:00 Cerintele standardului IFS HPC
14:00 –14:30 Cerintele standardului IFS Food Store Reprezentant retailer
14:30 –15:30 Pranz
15:30 –16:30 Mese rotunde -Discutii (se desfasoara in paralel)
Masa rotunda A –IFS Food si IFS Food Store
Masa rotundă B –IFS Logistics 2.1si IFS Broker
Masa rotundă C –IFS HPC
270 de participanti la prima editie
Daca anul trecut Conferinta s-a bucurat de participarea a peste 270 de persoane, anul acesta, se estimeaza ca evenimentul se vabucura de o participare cel putin egala. Avand in vedere interesul ridicat pentru acest subiect al reprezentantilor companiilor din tot lantul comercial, de la producator la retailer, va invitam sa participati la acest important eveniment pentru domeniul dumneavoastra de activitate.
Pentru inscrieri va rugam descarcati Formularul de inregistrare, iar dupa completare sa il transmiteti pe adresa: office@inaq.ro