COMUNICARE INTERNA

 

Comunicarea interna sau cum se transmit mesajele de la conducere care angajati reprezinta o activitate foarte importanta intr-o organizatie pentru mentinerea a unui climat sanatos de munca. Angajatii care sunt informati constant despre valorile companiei, planurile acesteia, schimbarile care au loc sau despre performantele inregistrate se simt mult mai implicati si mai motivati sa munceasca.

Modul in care sunt tratati angajati are intotdeauna o mare influenta asupra performatei companiei. Angajatii informati continuu si corect vor fi multumiti si mandri de munca lor, de compania in care lucreaza si vor transmite aceste valori familiei si prietenilor. Prestigiul firmei creste asadar nu doar printre angajati, deoarece plus valoarea de imagine a companiei este perceputa si in exterior.

Comunicarea interna este importanta pentru ca angajatii sa nu afle din presa sau din alte surse ce se intampla in compania lor. Publicul intern este asadar cel putin la fel de important ca cel extern, iar situatiile de criza, inevitabile in viata oricarei companii, sunt traversate  cu mai multa usurinta daca exista o comunicare proactiva si profesionala intre management si angajati.

Iata de ce comunicarea interna isi are rolul  sau, foarte bine definit, intr-o companie iar acesta nu trebuie neglijat de manageri. Imaginea firmei si bunul mers al activitatii acesteia depinde in cea mai mare masura de calitatea angajatilor pe care ii are.


SERVICIILE NOASTRE

Organizare evenimente pentru angajati: team building, conferinte, gale de premiere etc

  • propuneri de locatii
  • propuneri de activitati si implementare
  • realizarea invitatiilor si centralizare
  • creatie si realizare materiale promotionale, diplome, trofee, bannere, mape de prezentare etc

Implementarea planurilor de comunicare interna:

  • Stabilirea obiectivelor 
  • Segmentarea publicurilor tinta
  • Realizarea strategiilor si aplicare
  • Evaluare

Pentru solicitarea unei oferte personalizate va rugam sa ne contactati la:office@concordcom.ro